.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مطهری: سئوال از رئیس جمهور منتفی شد

علی مطهری گفت: در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه امروز تهران از طرح سئوال از رئیس جمهور به خاطر اظهارات رحیم مشایی منصرف شده و این طرح دیگر در مجلس پیگیری نخواهد شد.

علی مطهری نماینده مردم تهران و بانی طرح سئوال از رئیس جمهور با اعلام این خبر اظهارداشت : با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خطبه های امروز نماز جمعه تهران بحث طرح سئوال از رئیس جمهور با موضوع اظهارات رحیم مشایی را دیگر دنبال نمی کنیم.

وی در عین حال گفت : البته بحث سئوال از رئیس جمهور محورهای دیگری به جز اظهارات رحیم مشایی درباره دوستی با مردم اسرائیل نیز داشت که نمایندگان اصرار به اضافه نمودن به آن محورها داشتند، بر این اساس ممکن است طرح سئوال در موارد دیگر در زمان دیگری دنبال شود.

مطهری تصریح کرد : تعداد زیادی از نمایندگان امضاء کننده طرح سئوال از رئیس جمهور پس از شنیدن اظهارات دکتر احمدی نژاد در کنفرانس خبری خود با خبرنگاران که پنجشنبه برگزار شد در تماس تلفنی اظهار کردند که همچنان مصر به امضای این طرح هستند. قراربود این طرح مجددا در هفته پس از تعطیلات مجلس به هئیت رئیسه تقدیم شود.

وی یاد آور شد : بنابراین با توجه به این اظهارات ممکن بود بحث سئوال از رئیس جمهور با شدت و جدیت بیشتری پیگیری شود اما در پی بیانات رهبری قاعدتا در این باره دیگر از رئیس جمهور سئوال نخواهیم کرد و مطابق نظر رهبر معظم انقلاب عمل می کنیم.

طرح سئوال از رئیس جمهور در پی عدم واکنش احمدی نژاد به اظهارات مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، مبنی بر"دوستی ایران با مردم اسرائیل" با امضای 78 نماینده مجلس تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده بود اما در جلسه چهارشنبه گذشته هیئت رئیسه اعلام کرد که تعدادی از امضاء کنندگان طرح امضای خود را پس گرفته اند./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.